2012-02-08

Jag är kär!

Att jag älskar Maken, Trollungen, "Geten", Katten och nära och kära har ni säkert förstått, men idag är jag nykär. Ska ta det från början, det fanns inte en droppe mjölk i huset när kaffetarmen skrek, och "Geten" ville ut för att rastas, så på med varma kläder, och ut en vända med hunden, innan det bar iväg till ICA. Väl där kom jag på att jag fått ett SMS när jag var ute med "Geten", och där stod att jag hade ett paket på just ICA. Sällan jag lyckas få till det så smidigt, SMSet borde med min vanliga otur, kommit lagom när jag var halvägs hemma, men idag hade jag turen på min sida, det finns ju alltid undantag. I paketet låg denna underbara cape, och jag lovar den kommer att användas ofta, för att inte säga jämt, i alla fall här hemma, detta är vad jag kallar ett stort guldkorn, det kommer vara sorg i huset när den tvättas. Så nu har jag bestämt att detta är presenten från min älskade Morbror T med familj.


Bilden kommer här ifrån

Inga kommentarer: