2012-02-17

Rosa...



Det är inte pinsamt att ha varken Brynäskeps eller rosa hörselskydd på LLA, men det är pinsamt vilken dålig sittplatspublik FBK har, det är knappt de klappar när det blir mål, än mindre när slutsignalen går. Nu vann ju Brynäs allt, utom själva matchen, med viss hjälp av domaren, men det är trots allt målen som räknas. Jag tror ju nu att de i toppen av tabellen redan siktat in sig på slutspelet att en match utan seger inte är hela världen, medan FBK mfl fortfarande slåss för att nå slutspelet. Maken satt bredvid mig hela tiden, och det var frivilligt, för hallen var långt ifrån fullsatt. Det var många trevliga människor som kom fram och pratade med mig. Några ansåg tom att det borde vara fler som vågade ha hörselsydd på sig och jag tror de syftade på sig själva.

Trollungen hade en bra eftermiddag med Farmor och Farfar och äger nu en "One piese, en FBK-keps mm, och till hennes mammas glädje tre par nya trosor, förstår inte att ungen ska växa mitt i vintern...

Inga kommentarer: