2008-07-06

Det spökar här



Dagen har börjat, med att jag tog sovmorgon, jag orkade helt enkelt inte vakna, men Maken är lite piggare så han och Trollungen såg en film medan jag sov vidare. Är inte helt säker på att Maken såg filmen, han kan ha sovit till den...

Att det spökar här det vet vi, det har hänt mer än en gång att vi vaknat av att nån leker med leksaker på övervåningen när alla sover i storsängen, katten inräknad. Saken försvinner och dyker upp igen, men nu börjar de gå för långt, när Maken gick upp var två dörrar öppna, och jag vet att jag stängt dem. Om nu spökena vill in och ut kan de väl gå genom väggen...

Trollungen och jag har bakat muffins, och nu väntar hon på kompisen H, man måste ju få gäster om man bakat. Plötsligt gick dörren upp, vi trodde det var Maken som varit ute, men nä den gick bara upp, så nu kom väl spökena hem igen, eller om de gick...

Denna bild är till Mams, det är blomma nr 2...

Inga kommentarer: