2008-07-13

DN

Söndagsmorgon i husvagnen, lite regn på taket, annars tyst och lugnt, så var det när jag vaknade, de andra två sov vidare, det susade och snarkades en del från sängen, jag känner alltid en sådan värme när jag ser dem sova.

Själv gick jag upp och tog mig min morgonpromenad, även om den idag blev ovanligt kort, fukten i luften fick mig att vända hemåt, på vägen tittade jag i "köket" och fann det jag letade efter, dagens DN. Kan inte förstå att inte NA hakat på detta med att lägga ut gratis tidningar på Campingar, det skulle säkert leda till att kommunerna i länet fick flera besökare, restauranger, caféer, utställningar mm, alla skulle tjäna på att folk på Ånnaboda fick chansen att läsa tidningen, NA skulle med alla säkerhet få in fler träffar på sin hemsida och på så sätt öka omsättningen... Men framför allt mina helgmornar skulle bli än bättre.

Inga kommentarer: