2008-07-01

Jag är tillbaka

Om man inte finns på nätet, då finns man nog inte, eller? Har under en längre tid knappt orkat finnas till, än mindre ta mig upp för trappan till datorn. Men det ska bli ändring nu, jag har köpt en bärbar dator, för frisk det lär jag aldrig bli och just nu så vet jag knappt vad jag ska ta mig till. Jag trodde att min onda armbåge var ett problem och att handkirurgen hade hand om den, men nä så är inte fallet. Handkirurgen har hand om nerven, inte smärtan och stelheten... Så idag, med de nya reglerna för sjukskrivningar, står jag utan sjukintyg och på Reumatologen är det upptaget och Handkirurgen menar att jag kan arbeta med tanke på operationen. Läkaren på handkirurgen sa förvisso att jag inte kan jobba med tanke på min stela onda arm, men det är inte hennes bord... *SUCK*

Trollungen är inne på sista veckan innan "sommarlovet", med andra ord, Maken går på semester på fredag. Så på fredag är det dags för sommarlovsfest, till den har Trollungen bjudit in 12 barn, men föräldrar... hoppas det går att vara ute, och att jag fixar att göra den beställda tårtan, den ska vara i glass, helst fyra våningar hög och god...

Inga kommentarer: