2011-07-17

Äventyrsresan i en salig röra...


Ett och annat stopp på resan blev det, här var det ju självklart vad som gällde


Dinosaurieutställningen var snabbt avklarad om man är 7 år


Men visst var det spännande och lite otäckt med alla stora djur...


Träbröllop firades med en öl för Maken och en massa god mat för alla tre


Äntligen framme, och man kan åka dit flera gånger...


Skulle inte våga chansa och inte märka Trollungen, en bra uppfinning som vi inte behövde användning av, men ack så skönt att det finns...


Trollungen bland en massa andra troll


In bland hajar och ormar fick Maken och Trollungen gå själva, i alla fall denna gång...



Vi väntar på att sjörövare och delfinerna ska börja sin show


Några av alla delfiner och orsaken att det blev Kolmården i år


Kapten Sjösjuk, en buse på land...


Malin kör Jeep, tur att den ena halvan var innanför glaset som skilde oss från tigrarna


Trollungen klappade alla djur hon kom åt...


Trollungen är en modig en, som får sin mor att göra saker mamman inte tror hon vågar...


Här klappar jag en orm och Maken tar inte kort så det syns...


"Jag ska inte göra nån volt" sa Trollungen innan hon fick på sig selen, sen var det dubbelvolter som gällde...


Rida kamel är kul, enligt Trollungen, så hon tog två varv


Jag var lite sugen, men nacken sa nej...


Att köa är inte det bästa Trollungen vet, men sen blev det tre vänder i linbanan...


Maken i linbanan, det var ett äventyr i sig och jag vågade åka två gånger


Minst en Latte om dagen, om jag får bestämma, Maken fick svart kaffe


Trollungen tog min "rygga" då jag verkade vara så trött och ha så ont och hon ville hjälpa till att bära...


Sveriges farligaste rovdjur


Klätterapa eller Trollunge, välj själv. Det finns många lekparker att leka i


I nyinköpta kläder slocknade vår Trollunge innan vi kommit till Norrköping...

Inga kommentarer: