2011-07-27

Oväntat besök

Det har nu gått några dagar sedan vågen visade på -40kg, och det varje dag, och jag är så stolt, 80 smörpaket är borta från min kropp. Jag har en normalvikt, ska försöka gå ner lite till och med tanke på att jag inte kan skryta med att jag ansträngt mig, bara följt kostplanen, inte rört mig som jag borde, borde det inte bli allt för svåer. Träningen har ju hamnat i ett moment 22 pga nacken, den gör att jag inte får träna min vanliga träning och det mår ju lederna inte bra av. Men jag tror att jag pga viktminskningen får en ökad och bättre effekt av mina cellgifter och sprutorna, så jag hoppas att jag med hjälp av läkarna och min älskade "plågoande" till hösten ska finna en träning som funkar för hela mig.

Idag har jag haft en riktig mysig dag, först var jag in till K-stad och träffades Filipstads goaste tjej, det blev både lunch och fika, en massa prat och trevlig samvaro. Det behövs stunder då jag bara är jag, då jag gör saker som bara är för mig och jag njöt verkligen.

När jag kom hem var poolen öppen så grannarna var här och badade, Trollungen var hos Kompisen H, och det var inte igår och jag tror att både de och lillebror hade en bra dag, det verkade i alla fall så.



När det lugnade ner sig här hemma och jag la mig i hängmattan för att vila nacken och få en stund med lite mindre värk, fick jag oväntat besök, Katten kom och ville upp, så vi låg där och hade det gott till en granne nyste, det lät så farligt så då var det bäst att ta skydd inne, enligt Katten, själv låg jag kvar och kände mig nöjd med dagen och mina vänner.

Inga kommentarer: