2011-07-21

Biljetterna är hämtade


Bilden hittade jag här

För snart ett år sedan bestämde jag och Mams att vi skulle uppleva DN-Galan live i år, men när det var dags att boka biljetterna, som skulle bli hennes födelsedagspresent, backade hon. Även om jag kommer att sakna hennes sällskap så är Maken ingen dålig ersättare, utan den bästa jag kan tänka mig. Mams kommer med all säkerhet att se allt så mycket bättre än vi, men vi får uppleva känslan och det är nått visst att vara på ett fullsatt Stockholmsstadion.

Förutom DN-Galan ska vi besöka Vetekatten, ska frossa i glutenfritt bröd och med all säkerhet köpa med mig några påsar hem till Värmland, kanelbullarna där är de godaste jag ätit sen jag slutade äta gluten. Men framför allt så är dagen min och Makens och det ska vi njuta av, ingen stress och bara "insupa" en av städerna i mitt hjärta, eller som Petter sjunger "Stockholm i mitt hjärta"

Inga kommentarer: