2011-07-02

Busschaufför



Bilden har jag hittat här

Lördagarna brukar börja med frukost med Maken, sen Melodikrysset och en god kopp kaffe, men denna helg kör Maken buss men en massa handbollsspelare och min kropp gillar inte vädret, både leder och nacke är sämre. Trollungen är också lite seg idag, så jag tror att det är åska i luften, kan förklara mitt tunga huvud och att Hunden inte är sugen på att vara ute. Men tack vare nätet så har jag löst krysset och skickat in det, och det står en kopp kaffe på bordet.

Nu är jag säker på att när Trollungen fått stöka och mysa i sitt rum ett tag så kommer jakten på nån att leka med att vara full gång. Hon och Maken ska i alla fall se en uppvisningsmatch i handboll, med flera landslagsstjärnor och andra duktiga spelare möta ett av Forshagas pojklag ikväll, själv ska jag inte göra många knop. Ska på sin höjd skala lite färskpotatis och grilla lite kött ikväll, de har nämligen lovat finare väder till kvällen och så ska jag kanske se lite fotboll.

Inga kommentarer: