2007-08-16

12 aug Hemtransport av nyköpt TV

Så var det då dags att säga hejdå, och då brast det för trollungen, hon ville inte att jag skulle åka, men det gjorde jag. Även om jag grät inombords, nja det kom allt en tår oxå. Resan gick bra, fikade hos mams och passade på att gå på toa. Sen bar det av igen, tänker så bra i bilen, men denna resa handlade inte om att tänka utan om att njuta och jag njöt redan av att åka bil. Plötsligt var jag nästan i Gävle, så det var hög tid att ringa Karin. Hon handlade TV, eller mer rätt var hemma, men skulle snart åka till föräldrarna och sen var det dags att åka och köpa TVn som hon bestämt sig för att köpa. Vi bestämde att vi skulle ses vid IKEA, för att äta.

När jag kom dit var ingen Karin där, hon var på väg. Vi bestämde att ses vid TV-affären istället, där vi fick hjälp att stuva in den platta TVn, lådan var inte platt, men inte så tung så vi fick lätt ur den och bar in den i lägenheten dit vår färd gick i två bilar. När jag parkerat min bil for vi till IKEA, det var hög tid att äta. Sen så tittade vi lite på allt innan vi for "hem". På vägen passade vi på att handla lite frukost och en massa fika. Är det nått vi är bra på förutom att prata så är det att fika.

2N

Inga kommentarer: