2007-08-30

Telefonen

Så har det gått över en vecka sen jag gjorde detta sist, och jag erkänner, jag har känt en viss abstinens, men nöden har ingen lag. Datorn står en trappa upp och som jag mår är trappor nått jag undviker, men idag när syster yster ringde så hände det som absolut inte får hända. Batteriet laddade ur, tomt inte en liten rest kvar, så nu sitter jag här igen, om än bara en snabbis, men tillfredsställd, jag har ju snart lagt in ett nytt inlägg, jag har kollat av ett antal sidor, och jag har kollat mailen och fått iväg några svar. Kan undra om det inte är hög tid för en bärbar dator, det skulle ju vara bra om man hade en i husvagnen, när man är ute och åker, så man kan ladda över alla kort man tar, och föra resedagbok... kan det vara argument som biter på mig, ja för det är ju trots allt så att jag måste motivera mig att lägga pengar på en om jag nu ska köpa en... Får hoppas jag vinner onödigt mycket pengar, ska nog börja spela lotto....

Inga kommentarer: